duminică, 22 martie 2009

Invasion of the Body Snatchers {1978}

Am dat de asta din greseala...il vroiam pe cel din 56, originalul...na, pana la urma au acelasi nume, nu? De ce am vrut sa vad originalul? Din cauza ca am vazut ieri The Faculty care e inspirat dupa povestea filmului din '56. Si-am zis ca hai sa vad si cum arata/cum e facut daca tot stiu povestea...sa vad cum au folosit-o, etc...

Am luat teapa si acum ma uit la ala din '78 in care joaca Donald Sutherland, Jeff Goldblum si Leonard Nemoy (tipul care l-a jucat pe Spock in mai multe Star Trekuri decat pot eu numara) plus vreo doua tipe mai persoanej principale pe care nu le stiu si nu le stie nimeni (bine, una din ele e sotia lui Tony Shalhoub) si simt ca am luat teapa si mai tare din cauza ca nu prea m-a uimit. E binisor facut, e inteligent (mai inteligent decat multe alte horroruri pe care le-am vazut sau nu), are o intriga complexa si destul de dificil de urmarit din cauza ca e plictisitor in marea majoritate a timpului...nu te tine pe marginea scaunului cum o face un horror/thriller reusit...parca e prea putin unt intins pe prea multa paine (stiu ca am mai auzit replica asta undeva dar nu mai stiu unde).

Invazia se produce ca majoritatea invaziilor extraterestre...fara sa stie nimeni dar cu astea vin si multe idei stiintifice care sunt usor de contestat. Principala ar fi...cum au supravietuit acesti extraterestrii in temperaturile extreme ale spatiului dar s-au acomodat atat de bine pe planeta noastra. Si mai sunt...

Acum sunt si mai curios cum e originalul si abia dupa ce il vad pe ala imi dau cu parerea care e mai bun. Cel din '78, din cauza ca e atat de plictisitor si nu prea iti atrage atentia asa cum ar trebui insa care cu psihologul Spock e mai interesanta si gandita nu e tocmai cel mai tare horror. Se putea si mai mult.

7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu