joi, 3 octombrie 2013

The Lone Ranger {2013}

Cred cu convingere ca intreg filmul a fost facut pentru ultima scena de actiune. Adica e un contrast prea mare intre calitatea ultimei scene de actiune si oricare alta de inainte...dar oricum, nu e vorba doar de asta.

Am vrut sa-mi placa. Dar de fiecare data cand imi dadea impresia ca bate campul intr-o directie, se ducea in cu totul alta. Nu mai stiu nimic din ce s-a intamplat pe la mijloc in afara de povestea trista despre trecutul lui Tonto. In rest, umflat inutil...2 ore jumate are filmul asta. Acum asta e mult la orice standard si asta nu e vreun Lord of the Rings sa incerci asa ceva. Se puteau rupe scene destul de lejer din filmul asta. Aa, si de ce se cheama Lone Ranger cand Tonto e clar personajul principal. Adica la ce se asteptau astia cand incercau sa-l puna pe Depp intr-un rol de side-kick? Sa ramana asta? No fuckin' way. L-a devansat usor pe "lone ranger" (jucat de tipul din The Social Network, Armie Hammer - care zici ca are vata in obraji de fiecare data cand il auzi vorbind, îh, ce enervant) si era pur si simplu mai bun la fiecare pas.
Acum nu stiu de ce zice lumea de fiecare data despre Depp ca joaca acelasi rol...ca aici ar fi fost ca Jack Sparrow. Ori ca doresc sa vada asemanarile, ori ca unele inflexiuni non-verbale i-au facut sa isi aduca aminte de Jack. Eu unul nu am vazut, dar nu am vazut nici unul din personajele bune facute de Depp. Chiar nu mi-a placut de Tonto asa de tare. Nu e ca si cum as fi fost vreodata in stare sa inchid filmul din cauza ca mi-a displacut asa de mult, e regizat totusi de Gore Verbinski iar pentru mine e un motiv destul de puternic sa-l vad pana la final.
Si nu am fost dezamagit cu acea scena de actiunea mareata cu trenurile. A fost ceva deosebit insa starea care mi-a dat-o filmul pana atunci nu m-a ajutat sa savurez cum trebuie intreaga actiune. Iar faptul ca a aratat cartoonish eu zic ca a ajutat. Trebuia sa fie asa mai mult, tot filmul...macar sa stiu o chestie. Insa s-a luat in serios de prea multe ori si s-a dus din farmec.
Acestea fiind spuse, timpul a trecut relativ rapid, chiar daca m-am uitat la ceas de cateva ori pe la mijlocul filmului, asa cum am spus...e un film distractiv insa as fi vrut sa fie mai amuzant, chiar mai exagerat. L-as fi apreciat la adevarata valoare. Un film de vara lejer pe care il vad intr-o toamna friguroasa.
6.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu