vineri, 31 octombrie 2008

A Christmas Story {1983}

Mi-a placut din prima clipa. Sunt atatea chestii in filmul asta care m-au facut sa-mi aduc aminte de copilarie si in special de Craciun inca cred ca am sa le exclud numai pe cele pur americane si singura care imi vine in minte ar fi faptul ca Mos Craciun se afla la ei in magazinele mari, in ajunul Craciunului si primeste copii ca sa ii spuna ce vor sa primeasca cadou. In afara de asta, fiecare scena e una in care se poate regasit oricine care a avut o familie nu prea numeroasa cu o mama si un tata, amandoi iubitori in stilul lor. Copilaria e un factor important in filmul asta din cauza ca aceasta da o anumita importanta asupra acelei sarbatori. Craciunul e o perioada incredibila prin ochii unui copil si asta imi aduc aminte...ceva cu adevarat special, de neuitat. Iar comedia este in special una deosebita si deloc fortata care a reusit sa scoata un hohot de ras de la mine de fiecare data cand se ivea ocazia. Iar ca film este unul foarte memorabil, amuzant, dulce si real. Nici nu mai are sens sa adaug altceva la filmul asta...trebuie vizionat si asta e clar.
9/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu