joi, 23 octombrie 2008

Step Brothers {2008}

Obvious picture, right? Well...yeah. Dar arata destul de bine despre ce e filmul. Adica, frati vitregi, daca nu s-a prins nimeni. Acum eu nu pot sa stau sa vorbesc despre filmul asta in mod serios, nu se poate, nu o poate face nimeni, decat unu care uraste filmul si toti cei implicati, iar eu nu am nicio raca pe nici unu din actorii implicati in filmare. Nu poti sa vb Will Ferrell e un comedian talentat si asta ne-a aratat-o in multe din filmele in care joaca fie un rol principal, fie secundar. John C. Reilly e un actor talentat, care a multumit publicul atat dramatic cat si comic (asta mai nou) si impreauna au mai jucat in Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby (o comedie foarte asemanatoare in calitate si subiect).
In film e vorba de 2 frati vitregi care au amandoi in jur de 40 de ani, se comporta ca niste copii si tocmai chestia asta e ceea ce face filmul asta atat de amuzant. Situatii normale in care se afla barbati de 40 de ani care se comporta ca 2 copii de 10. Replicile sunt tari de tot, mai ales cele care sunt alese ca gloante verbale, cu care sa se atace cei 2 "frati".
Cat despre cum e povestea...e naspa si previzibila. Liniara si boring...dar na, tu astepti sa vezi ce prostii mai zic sau mai fac aia doi. Si asta am facut si eu...si nu am turbat o ora jumate, a fost cat de cat placut. E o comedie de sezon a carei repetitie nu e necesara...deloc. Doar daca vrei sa inveti replicile. Cateva sunt destul de bune.
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu