miercuri, 1 iulie 2009

Race to Witch Mountain {2009} + 1

Nu stiu ce m-a apucat. Vroiam sa vad un film la cinema, iar (ca le am la juma de pret pentru inca o scurta perioada) si am zis ca nu vreau sa vad Drag me to Hell, inca...si pe celelalte le-am vazut sau poate nu sunt interesante deloc. Stiam ca e Disney pur...stiam ca e cu The Rock, stiam ca e cu pustioaica aia din Charlie & the Chocolate Factory si mai stiam ca e cu Carla Gugino. Am zis bine.

Daca e Disney atunci violenta sub-mediocra ca intensitate, dulcegareli, o intriga slabuta care scartaie, efecte vizuale naspete rau, acting mediocru spre prost. Nici nu merita sa-mi bat degetele degeaba. A fost si o plictiseala totala care doream sa se termine cat mai curand posibil. Am cascat, cred, de vreo 5 ori si intro ora si jumate e mult. La final au mai fost cateva faze in timpul genericului dar nu am mai stat sa le vizionez pentru ca nu meritau ele si nici filmul. Nu erau bloopers, erau faze despre cum arata viata lor dupa cele intamplate.

Acum eu nu contest logica si cunostintele de stiinta ale celor de la Disney pentru ca nu asta e ideea dar sunt faze care nu se leaga. De exemplu cea mai cool faza din film care merita vazut la cinema e secventa cand pustiul se baga in fata masinii si asta se izbeste de el de parca ar fi un stalp de beton armat de un metru in diametru. In lumea reala masina s-ar fi oprit brusc fara sa mai faca flicul in aer. Filcul in aer era posibil daca in timp ce se izbea o forta lovea in jos botul masinii (cam cum se intampla in Matrix Reloaded cu agentul in lunga secventa de actiune de pe autostrada).

E un film naspet care nu merita vazut pentru nimic din el. Cel putin din punctul meu de vedere. M-am dus la filmul asta strict din punct de vedere profesional :)) . Nu am stat sa mai intreb si pustimea din cinema ce a crezut despre film. Ar fi fost cam penibil.

5/10

The Hours - un chick flick puternic deghizat intro drama cutremuratoare. Drama femeii incoltite care fuge de responsabilitate. Povestea scriitoarei care scrie cele doua povesti. Scriitoarea Virginia Woolf este jucata de Nicole Kidman, rol pentru care a luat singurul ei Oscar si trebuie sa fiu sincer...am fost miscat. Un rol puternic, o femeie tulburata, nesigura pe ea, acaparata de forte necunoscute ce (parca) ii dicteaza ce urmeaza sa faca personajele ei. O schizofrenie controlata si primita care pana la urma o face sa paraseasca aceasta lume...asa cum stie toata lumea. Celelalte doua drame se intampla intro lume fictiva...dar reala. Unde Meryl Streep si Julianne Moore cunosc senzatia de sufocare si de viata netraita sau traita pentru altcineva si atat. Toate cele trei femei sunt suflete chinutie, vieti irosite, inchise, pierdute...o drama buna cu foarte multe nominalizari la Oscar dar numai cu unul castigat...iar acela s-a dus pentru mult transformata Nicole Kidman care a avut un rol dificil si epuizant d.p.d.v emotional.

7/10

Un comentariu:

  1. Hi... just happen to cross your site...

    Im planning to go to Tokyo or Hong Kong Disney this Christmas. Hoho and I found some stuffs from Hong Kong Disneyland here as well:
    disneycloth.cwahi.net

    I will definitely take tones of photos there!!!

    RăspundețiȘtergere