marți, 8 martie 2011

Chloe {2009}

Parca am mai vazut ceva de genul asta in trecut...parca ceva din Fatal Attraction se gaseste si aici numai ca mai lesbianic, asa. Povestea e spusa destul de bine, Atom Egoyan fiind in stare si in trecut sa spuna o poveste destul de bine, partea proasta la el e ca nu stie sa le aleaga. Din pacate eu am aflat finalul inca de inainte sa-l vad...asta e, a fost suficienta o propozitie "e vorba de incredere" si gata. Misterul mi-a fost dezvaluit.
Cu toate astea l-am vazut pana la capat si am urmarit cum se desfasoara si cum joaca actorii. De la cei mai batrani am primit la ce ma asteptam. Joc curat, fara dramatisme exagerate. Totul la locul lui si aici tine si de mana lui Egoyan. Boon...de la cei tineri a venit jocul mai puternic, pentru ca asa cere scenariul. In special de la Amanda Seyfried care a jucat rolul lui Glenn Close din filmul mentionat mai sus. Pana la urma filmul asta e o replica dupa orice film in care s-a prezentat o aventura dintre doua persoane, una dintre ele casatorita. Numai ca asta are un twist mai pervers si mai pe placul publicului masculin. Bine, ajuta si faptul ca o vedem semi-nuda pe Amanda...cred ca e prima data cand o vad asa. Uh. Dar trecem mai departe. Filmul te tine captivat pana pe la jumate apoi te pierde gradual pana la finalul previzibil. Dar nu-i bai, merge de vazut o data.
7.2/10

Un comentariu:

  1. predictibil si asta, dar are asa o frumusete secventiala greu de contestat stricata cumva de o fortare fatalista a situatilor si a replicilor...

    RăspundețiȘtergere