luni, 21 martie 2011

Troy {2004}

L-am vazut doar ca sa zic ca l-am vazut. Avea cam multe voturi si am ignorat filmul asta de mai multe ori in trecut, chiar si cand a fost la TV...dar poate cineva sa ma invinovateasca pentru asta? Poate sa ma invinovateasca ca intr-un final am cedat si l-am vazut, pentru ca nu a fost o alegere inteleapta. A tinut 2 ore jumate si in afara de faptul ca tine legenda vie, filmul asta nu aduce nimic deosebit. Nici atunci si cu siguranta nu acum.
Asa, deci...il avem pe Brad Pitt aratand chipes and shit cu un accent de tot rahatu si un joc pe masura accentului. El e Ahile, semi-zeul ala care, asa cum stie toata lumea, a murit din cauza calcaiului sau de fetita mica. In fine, e o poveste foarte importanta si ma bucur ca filmul o readuce la viata. Astfel de povesti merita retinute si desi filmul e cam varza macar in suprafata se intelege povestea lui Iliade. Cu Elena din Troia, cu amantul ei, Paris care a furat-o de la Menelau. Cu razboiul provocat de cei doi. Cu Hector, conducatorul Troiei, si cu tatal sau regele, jucat de Peter O'Toole. Toate astea nu fac decat sa starneasca interesul generatiilor mici pentru a citi povestea reala. Sau...de a nu citi povestea reala ci doar sa vada filmul :)).
Oricum, filmul e banal si prea lung. Dar a fost nevoit sa fie asa din cauza ca are o poveste de povestit si asta nu poate fi grabita inutil. Nominalizare la Oscar a primit numai pentru costume si mie nu mi-a venit sa cred ca ma uit la unul din filmele alea...care e nominalizat numai la costume si atat. De vazut o data...daca se poate pe double-speed :))
7/10

Un comentariu:

  1. "De vazut o data...daca se poate pe double-speed :))"+ si cu mute pe replicile actorilor(k, asta-i cam sf). Eventual prinde bine daca esti tipa, cu un Joe Cocker pe fundal cand incepe sa se dezbrace brad pitt. Rili, this film was like a cliched foreplay.

    RăspundețiȘtergere