sâmbătă, 19 martie 2011

Scream {1996}

Simt ca l-am vazut deja cand am vazut "Scary Movie" acum 7-8 ani. Aproape ca e cadru cu cadru numai ca Scary Movie parodiaza si isi bate joc de fiecare replica si fiecare scena din film...norocul e ca Scream nu se ia foarte in serios. Adica asa am simtit eu. Trebuia sa il vad mai demult, poate era mai infricosator dar in mare parte e interesant cum a construit Wes Craven fiecare tensiune din film si cum a filmat actiunea.
Aproape am crezut, pana la un moment dat, ca are acelasi final ca Scary Movie, pentru ca, asa cum am zis, repeta cadru cu cadru unele scene. Eh, oricum, desi nu e vreo sperietura merge vazut o data cu prietena tarziu in noapte si deodata sa sune telefonul...ar fi un efect garantat. Imi plac numeroasele referiri la alte filme din acelasi gen si cum inevitabil repeta cliseele din ele si creaza astfel altele noi.
Actorii joaca jalnic dar cred ca a fost intentionata faza asta. Adica cel mai important personaj ar trebui sa ramana criminalul pentru ca el apare eventual in fiecare scena...cu masca sau fara ;).
Sper sa nu se inteleaga ca Scream s-a luat dupa Scary Movie...este literalmente imposibil :))
6.6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu