sâmbătă, 26 martie 2011

The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader {2010}

Spre deosebire de primele 2 parti din aceast serie, filmul asta mi-a placut cel mai mult. Are de toate in cantitatile optime, cu cliseele de rigoare, cu siroposenia din final, cu finalul previzibil. Nu a fost ceva naspa. 2 ore au trecut zburand si am apreciat asta...apreciez atunci cand un film comercial ca asta reuseste totusi sa faca ceea ce isi propune, teoretic, fiecare film comercial. A avut efecte bestiale, suspans in fiecare scena ce avea nevoie de asta, mister cat incape si spiritul de aventura e rar atat de puternic ca in filmul asta...
Ramane totusi o serie in general mediocra, desi are efecte de ultima generatie in ea. Nu poate sa ramana memorabila doar cu asta, desi in ultimul film sunt cateva scene magice care se intiparesc puternic pe retina, personaje mai interesante si aditia noua, varul Eustace, e cateodata chiar foarte hazlie. De data asta chiar a meritat sa-mi consum timpul. Asadar se zice ca asta ar fi ultimul film din serie...asadar s-a terminat si cu Narnia. O serie mediocra ce e buna totusi de aratat copiilor deorece prezinta valori clasice si incurajeaza ceea ce e frumos, curajul si nu numai. Au terminat totusi pe o nota pozitiva, cu ceva mai de calitate, cel putin asa am simtit eu...si asa am vazut.
7.4/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu