duminică, 13 martie 2011

Så som i himmelen {2004}

As It Is in Heaven
Un film despre suflet si despre viata.L-am vazut la un CineMaraton de la Clubul Cinefililor si mi-a placut foarte mult ca mi-a atins o coarda sensibila...de fapt, toata lumea din sala a fost atinsa la momentele emotionale si in special la melodia Garbriellei, o melodie extraordinar de puternica care merge direct la suflet.

Dar filmul nu dezbate o singura tema, fiind un film despre viata, dezbate teme variate si asta il face un film ce merita vazut si de pus la categoria celor pe care ai vrea sa le revezi again and again. Incepe cu povestea unui mare dirijor care pateste cum a patit Amadeus spre sfarsitul vietii, epuizare total. S-a retras la timp inapoi in orasul natal. Aici a decoperit corul si au urmat o serie intreaga de drame umane, comedie si muzica ce impreuna au construit un film placut, ce a meritat sa fie nominalizat la Oscar. Anul ala a castigat, in schimb, Mar Adentro, un film mai bun, mai puternic. Chiar si asa, filmul asta nu trebuie ignorat. Ma bucur ca l-am vazut si ma bucur ca l-am vazut intr-un cadru ca cel in care l-am vazut, un CineMaraton la care lumea a venit in numere mari, intr-o atmosfera placuta.

8.75/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu