duminică, 1 ianuarie 2012

Essential Killing {2010}

Interesant. Am auzit de acest film dintr-un mediu asemanator cu al meu, un alt blog de-al unui al cinefil...ii multumesc de recomandare pentru ca e intr-un fel ceva ce nu am mai vazut...
Nu cred ca am mai vazut un film in care nu se spune un cuvant relevant povestii...toti ce auzim povestit e spus fie de un american la un moment dat, fie in poloneza, pentru ca probabil pe acolo a avut sansa anti-eroul nostru sa scape. Din stancile Afganistanului pana in frigul Poloniei...personajul jucat frumos de Vincent Gallo a avut parte de o sansa cruda a vietii...ucigand pentru a supravietui inca o zi sau doar cateva ore pana la urmatoarea victima. E filmat frumos si muzica, desi subtila, acompaniaza frumos cadrele. In cele din urma pana si personajul nostru, al carui nume este necunoscut, a fost o moarte esentiala dintr-un singur motiv...a ucis prea multi, trebuia intr-un fel sa fie prezentata morala de la urma. Ucizi ca sa supravietuiesti dar el a fost primul care a inceput acest sir...multe omoruri nu sunt si nici foarte grafice dar s-a prezentat, in stil documentar-artistic intregul sau drum spre "libertate".
Am inceput anul interesant...deci am vazut mare parte din filmul asta anul trecut...ultimele minute le-am lasat pe anul asta :))...un an a durat sa vad filmul asta, pff.
7.7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu