sâmbătă, 28 ianuarie 2012

The Rum Diary {2011}

Imi pare rau de omul Hunter S. Thompson ca nu are parte de un film mai grozav...

Aici, al sau alter-ego e jucat de un jurnalist Paul Kemp care e trimis din New York sa lucreze la un ziar muribund...din pacate povestea nu se complica prea mult in afara acestui detaliu. Nu mi-a placut nici partea romantica, nici partea cu politica de pe insula, nici macar orasul in sine, Puerto Rico.
Nimic nu mi-a placut. A fost un film fara sare si piper...fara halucinatiile din "Fear and Loathing in Las Vegas" desi se putea extinde peste asta. Fara gonzo-ul specific lui Thompson...care a facut filmul precedent unul atat de viu si cu un impact imens. Johnny Depp l-a jucat intr-adevar la fel de bine ca in primul film dar mult mai cuminte, fara excentricitati, fara ca personajul sa aiba o personalitate caracteristica lui cum a fost in filmul din 1998. S-au gasit asemanari in comportament dar nicidecum in personalitate.
Mi-a placut personajul lui Giovanni Ribisi desi la fel ca toate, a fost prost sau insuficient creionat. Mi-a placut de Amber Heard pentru ca...Amber Heard! Dar cam pana aici ajung discutiile legate de film. Nu e un film pe care il recomand...chiar si daca v-a placut "Fear and Loathing...". Ma gandesc insa ca nu va pot opri sa va uiti din cauza ca joaca Johnny Depp si vinde singur filmul insa lumea o sa fie dezamagita la final.
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu