luni, 26 ianuarie 2009

Afro Samurai: Resurrection {2009}

Haha...primul film pe 2009 pe care scrie ca e din 2009... :)) Ce motiv de mandrie mai am si eu...te doare capu.
Resurrection este continuarea mini-seriei Afro Samurai din 2007, o mini-serie cum nu s-a mai vazut...sangeroasa, nemiloasa...plina de suspans, sword action si anime de cea mai inalta calitate.
Acum, eu nu sunt un adevarat cunascator al acestui gen de animatie, singurele mele repere in aceasta mare arta sunt filmele lui Hayao Miyazaki (Spirited Away, Princess Mononoke sau Howl's Moving Castle...cu Spirited Away cel mai bun dintre ele si poate cea mai buna animatie facuta vreodata...pentru mine, cel putin e cea mai reusita animatie 2D) plus alte cateva filmulete mai mari sau mai mici ale caror nume au fost uitate...
De ce Afro Samurai e atat de deosebit? Poate din cauza povestii, poate din cauza lui Samuel L. Jackson fiind vocea Afro Samuraiului...insa eu cred ca animatia in sine si stilul barbaric de a arunca rosu peste tot atunci cand este o incaierare il face atat un excelent eye-candy si te face sa vrei mai mult cat si ceva nou si interesant.
Partea cu samuraiul lupandu-se cu roboti e regasita si in Samurai Jack, insa niciodata la detaliul si stilul acesta...Bine, Samurai Jack nici nu este un anime adevarat, stilul lui se gaseste in multe din creatiile lui Genndy Tartakovsky.
Personal, imi place foarte mult Afro Samurai...si la un anumit punct nici nu stiu exact ce...dar e beton, e cool, e misto, e anime ce place alora care le place. :))
9.5/10 - sa fie inteles...nota asta e pentru genu asta, pentru animatie...nu compar dramele serioase carora le dau mai putin insa valoric inseamna mai mult decat animatia asta. Idem si pentru restu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu