marți, 13 ianuarie 2009

Încă două

Da, inca doua pe ziua de azi...una care ar merita un post special, dar din cauza ca e ceea ce e, nu prea vad rostu...iar al doilea pur si simplu nu merita un post al sau.
Incepem cu cel care a fost vazut primul cronologic vorbind:

For a Few Dollars More - ce pot sa spun eu despre unul din cele mai bune westernuri din istorie? E unul din filmele ce fac parte din trilogia ce defineste westernul, westernul regizat de un italian, ceea ce e putin ironic. Il avem pe Eastwood, iar, in ultimele zile numai despre el citesc si aud pe unde "umblu" eu cu cursorul..extrem de cool, extrem de american, extrem de Clint Eastwood, stil ce il defineste pe el si pe cowboyul vesnic american - vesnic adica nemuritor, invincibil. Singura buba ar fi ca e cam lungut, dar eram pregatit din cauza ca vroiam sa vad un western, lucru pe care nu l-am mai facut de mult, excluzand Appaloosa. Pe langa Clint il avem pe Sergio Leone, marele regizor de westernuri, probabil cel mai mare si la carma melodiilor ce duc ritmul filmului se afla nimeni altul decat Ennio Morricone. Un western adevarat, sensibil incet, plin de suspans, cu o poveste ce iti indreapta mai mult atentia spre personaje decat spre ceea ce se intampla, insa nu e neaparat asa la fiecare. Mai multe nu am ce sa zic, e ceea ce e si degeaba zic mai multe. Mi-a placut, insa nu la fel de mult ca The Good, The Bad & The Ugly.
9/10

Role Models - asta este cel ce nu merita un post special...cu toate ca am vazut filme mai proaste carora le-am facut post special. Asta e o comedie tipica, cu doi tipi care au ceva, dau cu picioru in acel ceva, iau altceva, se descurca o perioada insa o dau in bara si aici, pana cand in ultimele 15 minute se rezolva tot. It's bullshit. Poate are cateva momente amuzante, nu le-am numarat, dar oricum erau mai putin de 10 in acest filme "de comedie"...normal, poate erau mai multe dar cine rade la poantele lor rasuflate? Eh, il vedem pe Stifler din American Pie...saracu, dupa atatia ani tot dupa numele ala il stiu...ii zice Seann (cu doi de n? De ce?) William Scott (oare sa aiba la fiecare nume cate 2 litere una langa alta?) si il mai vedem pe Paul Rudd, pe care nu il stie nimeni direct dupa nume ca e un loser, dar il cunoastem dupa fata. Il mai avem si pe McLovin din Superbad, aici fiind acelasi fraer numai ca alt nume, saracu o sa fie type-cast tot restul vietii sale si pe omuletu amuzant Bobb'e J. Thompson, amuzant ca injura de mama focului la cei 10 ani pe care ii are in film...(12 in realitate). Si cam atat. Nu vreau sa scriu mai mult decat la ^.
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu