vineri, 5 iunie 2009

Confessions of a Shopaholic {2009}

Da, e un chick flick...si da, nu am sa-l injur. Pentru ca am ras. Am ras cum nici la multe din asa zisele comedii reale nu am ras...alea care se auto-numesc comedii dar de fapt nu sunt. La asta am ras de m-am spart. Au fost cateva faze absolut geniale...

Si majoritatea acelor faze erau cu frumoasa, dar frumoasa rau, Isla Fisher pe care am indragit-o in fiecare film pe care l-am vazut cu ea. E pur si simplu adorabila si amuzanta rau. E cam imposibil sa nu-ti placa...Al doilea element ce a facut film asta unul foarte amuzant a fost chimia dintre actori si personaje. Totul parea atat de natural, firesc, chiar daca nici acum nu imi dau seama pentru ce a fost ea ridicata in slavi cu articolasul ce a facut-o faimoasa din revista de finante. De fapt, asta a fost si un fel de iluzie din partea scenaristilor...iluzie care te facea sa nu te intrebi asta ci pur si simplu sa o crezi.

Eu l-am urmarit ca un film de comedie reusit...partea cu cumparaturile nu ma interesa deloc, sincer, puteti intreba pe oricine, dar ma uitam cu o oarecare fascinatie...chiar ajung femeile sa fie atat de hipnotizate de haine incat uita de notiunea banului pana cand le cauta politia fiscala? Daca da...wow!...e un fenomen. Dar ar trebui sa cred ca e adevarat din cauza ca filmul e scris dupa doua carti ale aceleasi autoare si anume una pe care o cheama: Sophie Kinsella. Aparent si ea este o shopoholica si se vede din cele 3 poze pe care le are pe imdb...

Acum serios...nu va uitati la poveste, chiar daca si aia e bunicica, nu va uitati la chestiile tehnice ale filmului, sunt banale...uitati-va pentru comedie si pentru actori, in special Isla Fisher.

6.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu