luni, 8 iunie 2009

Home {2009}

Frumos pana la lacrimi...

Nici un cuvant de'al meu nu are sens acum...e inutil. Imaginile si toate semnificatiile ce stau in spatele cuvintelor spun volume intregi de probleme ce trebuie reparate de oameni pentru o viata mai buna.

Filmul l-am vazut direct de pe YouTube la calitate HD. A fost o poezie sublima...perfecta. Totul a fost luat logic si fluent, pas cu pas, legatura cu legatura. Trebuie vazut. Eu il recomand ca un nici alt film de pana acum. Trebuie vazut neaparat...ca asa, incet, incet se schimba mentalitati. Daca facem individual vom face si ca o comunitate. Totul e sa vrem si sa putem.

Imi ziceam in sinea mea ca de as avea bani (da multi, frate, multi) as da in judecata fiecare companie ce distruge miile de hectare de padure sau deformeaza pamantul in cautare de un mizilic de carbune, bineinteles, castigand...si cu alti bani as face metode de a crea energie refolosibila...asa ca da, votati-ma pe mine la pastele cailor...

Deci repet! TREBUIE VAZUT. Aici e linkul.

10/10

2 comentarii:

  1. Oh, not another Green Movie! :)
    Am dat si eu clic pe link dar nu-mi deschide nimic momentan... mai astept.

    Un film care m-a emotionat pana la lacrimi si mi-a dat fiori a fost Ashes and Snow- tot pe linia asta- in fine, atat cat am putut deduce din comentariile de pe YT.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, este inca un Green Movie dar nu arata cu nimic din ce a fost facut pana acum...

    RăspundețiȘtergere