vineri, 22 mai 2009

He's Just Not That Into You {2009}

De ce ma tot torturez atata cu filme de genu asta? Filme care se numesc generic "date movies"...adica filme care trebuie vazute la o intalnire romantica. Ok, nu a fost foarte prost, dar daca exclud vreo 2-3 faze pot spune cu siguranta ca nu merita nici 5 minute...Dar cum am mai zis-o...ma uit la orice film pana la final...

Ce e de mentionat ce nu s-a mai mentionat? Cam nimic...filmul asta e un fel de Amores Perros/Crash/Babel al lumii intalnirilor si relatiilor. Sunt vreo 3 cupluri, poate mai multe, n-am numarat, a caror protagonisti se tot combina cu protagonistii celorlalte cupluri. Pe de o parte un astfel de film e necesar o data la 10 ani pentru ca se descopera noi metode de a cuceri, noi metode de a merge la o prima intalnire, noi metode de ati arata iubirea fata de persoana pe care o...exact...iubesti. Dar in nici un caz filmul asta ar fi vreo revelatie. A fost o revelatie pentru mine pentru ca a jucat Scarlett, ea fiind unul sau chiar motivul pentru care l-am vazut pana la capat...Mi-a placut si de Ginnifer Goodwin pe care am vazut prima data in Mona Lisa Smile si mi-a placut instant. E foarte cute.

Dar sa ramanem la Scarlett. Ea joaca o cantareata/instructor de yoga care se combina cu un barbat insurat astfel distrugandu-i casnicia. Nimic mai complex. De fapt niciuna din relatii nu e complexa insa dau impresia asta datorita personajelor care au complexe la cap. Nu sunt hotarati ce vor sau cum il vor. E ceva normal, chestia asta se intalneste si in viata reala...ca pana la urma, orice film, orice carte, are o sursa de inspiratie din realitate.

Filmul nu e deci un chick flick...e pentru amandoi insa noua ne plac mult mai mult impuscaturile, exploziile, gagici goale si cai cu pistoale asa ca daca eu nu am avut rabdare (desi am indurat pana la capat) care vorba aia, e hobbyul meu, pasiunea mea...dapai altu. Sper doar ca ala care o face, sa o faca pentru gagica-sa, ca poate primeste ceva la final daca se uita pana la capat...

6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu