luni, 25 mai 2009

X-Men Origins: Wolverine {2009}

Am preferat sa nu ma uit ca orice prost la un film neterminat (si ma refer aici la Workprintul aceluiasi film unde vedeai efecte speciale nefinisate, ecran verde, editare proasta) asa ca am avut rabdare pana a aparut cea mai noua varianta buna si asta pentru ca la cinema nu merita vazut, credeam eu...

Acum, parerea nu s-a schimbat mult din cauza ca filmul nu prea are o poveste. Si cea pe care o are e totusi foarte subtirica. Un spectator care e fan Wolverine ar fi fost mai interesat de copilaria acestuia pentru ca e, nu-i asa un personaj foarte interesant cu o superputere foarte cool. Gheare iesind din pumni si mai e si nemuritor. Cred ca singura modalitate de a face asta e sa-l decapitezi...s-a vehiculat cuvantul asta destul de mult prin film si are foarte multa treaba cu finalul...da, surpriza :))

Efectele speciale sunt cam penale si nu vroiam sa vad asta...vroiam sa vad un spectacol de batai si efecte speciale asa cum trebuie pentru anul asta. Chestii de genu asta se faceau si in trecut...nu e mare diferenta. Nu sunt chestii pe care le vorbesti cu amicii dupa ce-l vezi, poate faza aia cu motocicleta si elicopteru dar dureaza prea putin.

Si daca in final, au creat un supermutant, de ce nu l-au facut cu vreo 5 ochi? In felul asta nu se mai termina batalia aia niciodata. Eh, dar trebuia sa arate ca s-au luptat in echipa, doi frati cu puteri oarecum asemanatoare. Amandoi sunt animale, amandoi rag ca boii, da...e un adevarat spectacol la capitolul asta.

Dar pana la urma nu e decat un film de actiune hollywoodian de duzina, standard, asa cum te astepti si nimic mai mult. Se putea mult mai mult si mult mai bine.

7/10

3 comentarii:

  1. Știi de ce merita văzut în cinematograf? Pentru că efectele alea speciale arată mult mai bine pe ditai ecranul, chestie care i-ar mai da probabil încă juma de punct în review la tine. În rest Hugh Jackman arată bine, se mișcă bine (dacă n-o fi dublura lui) și e cam previzibil... în schimb Liev Schreiber îmi place din ce în ce mai tare. L-am mai văzut în "Defiance" și mi-a plăcut foarte mult și acolo rolul pe care l-a făcut.

    Apropo, presupun că ai Star Trek în lista de filme de văzut. Fă-ți o favoare și vezi-l la cinema, merită :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vazut "Star Trek" deja...facut si review...si da, bineinteles, l-am vazut la cinema. A fost exceptional la capitolul de efecte speciale si sonore.

    http://lifeism0n0.blogspot.com/2009/05/star-trek-2009.html

    RăspundețiȘtergere
  3. A da, corect... peste review-ul ăla sărisem, pentru că am vrut să văd filmul fără să citesc înainte despre el. Cam greu, având în vedere că după ce a apărut au răsărit reviews pe o grămadă din site-urile pe care le urmăresc.

    Dar l-am citit acum, și îs de acord. :)

    RăspundețiȘtergere