sâmbătă, 20 martie 2010

RoBlogFest 2010

Multumita voturilor voastre, oricine ati fi...am ajuns in runda a doua (si ultima) de la RoBlogFest 2010, singurul concurs pentru bloggerii din Romania.

Acum, nu pot spune de ce trebuie sa ma votati pe mine...pentru ca nu stiu. Dar mai bine ma votati pe mine decat un blog unde lucreaza si 3-4 oameni, impartind munca. Aici e munca unui singur om, un umil iubitor al cinematografului universal. Nu sunt eu cel mai bun scriitor, nici cu gramatica nu le am in mod deosebit insa fiecare din comentarii vine de la mine, din propria capatana, dupa propriile interpretari ale filmului. Cam asta rezulta cand iti place sa faci ceva...munca care nu te plictiseste, nu devine M0n0tona si la care evoluezi constant (cred si sper).

Asa ca, daca cititi acest rand dati un click in dreapta, acolo unde scrie "Apasa aici ca sa ma votezi", fa-ti un cont (nu ar trebui sa dureze mai mult de 2 minute) si da un click pe "voteaza-ma" din dreptul numelui meu. Am sa va raman intotdeauna recunoscator...asta daca castig sau ceva :)) . Daca nu, ne mai vedem si la anul...conturile raman valabile. Anul trecut am uitat sa particip desi puteam...Eh.

Multumesc anticipat...

5 comentarii:

  1. Cu textul asta ai pierdut votul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, stiu, suna disperat textul de mai sus...dar de ce sa mint sa spun ca nu trebuie sa ma votati...sau ca nu imi pasa? Sau sa nu scriu deloc textul? Mai bine asa, comercial, patetic, "competitiv"...

    Mai putin o sa-mi pese daca o sa pierd si stiu asta sigur din cauza ca nu e un vot bazat pe ce faci ci pe cati amici ai sa te voteze...iar eu nu am o puzderie ca aialalti...

    Primul gand a fost sa nu scriu deloc postul asta dar poate am atras putin atentia...dar oricum, mersi eudaimonia din cauza ca poti sa-i influentezi acum pe ceilalti :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda ... macar partea buna e ca nu esti ipocrit, ai dreptate. :))
    De ce nu mi-a placut? Pentru ca astepti o rasplata pentru ceva ce oricum faci din placere. Eu asa am inteles, ca o faci din placere, nu ca oferi un serviciu.
    Ma rog. N-ar fi rau sa castigi ceva, totusi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Salutari, si ma bucura tare mult sa vad un blog de filme remarcabile... foarte activ si scris de un iesean.

    Nu o sa iti urez multa bafta la Roblogfest pentru ca nu prea are rost (nici in cazul meu), am ceva vechima ca sa stiu ca "spambloggerii" in echipa se pricep foarte bine la a castiga concursuri de popularitate.

    DNZ

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, aceeasi opinie o am si eu despre "castigator"...ii observ si eu de vreo 3 ani si stiu cum lucreaza. Dar nu ne impiedica nimeni sa participam si noi...

    Bafta orisicum...

    RăspundețiȘtergere