duminică, 25 aprilie 2010

Ringu {1998}

Ring

Mi-am adus aminte de The Ring din 2002, asa, deodata...Mi-am zis ca trebuie sa-l revad dar mi-am propus sa las vizionarea aia pe alta data asa ca am luat originalul, despre care am auzit multe dar nu l-am vizionat niciodata.

Si la final, pot spune sigur si cu mana pe inima ca e remake-ul e mai bun decat originalul. Da, cel din 2002 cu Naomi Watts e mai bun, nu cu mult mai bun dar unele elemente, cruciale pentru un horror/mister sunt mai pronuntate si facute mai bine in remake...cum ar fi: video-ul propriu-zis care produce atata tristete si in primul rand moarte e mult mai ciudat, mai lung si mai bun decat in original...ca e mai lung nu inseamna ca e mai bun dar elementele de detaliu din video-ul remakeului ajuta la mister. Fiecare detaliu din video este folosit in elucidarea misterului pas cu pas. Apoi atmosfera din remake e mult mai reusita, accentuand panica si momentele infricosatoare. Scenariul este mai complex in remake, nu la fel de simplu si liniar in original.

Cam orice chestie din remake e mai buna decat in original. Dar totusi revenind la cel de acum. Mi-ar fi placut sa-l vad inainte Ringului din 2002 ca sa-l judec mai obiectiv de acum dar chiar si asa, sunt sigur ca tot cel din 2002 mi-ar fi placut mai mult. Ideea filmelor ramane, evident, aceeasi...un copil este omorat si acum bantuie prin intermediul unei casete video.

7.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu