marți, 15 iunie 2010

Generazione mille euro {2009}

Filmul unei generatii e ceea ce vrea filmul asta sa fie. Nu stiu cat reuseste pentru ca na, nu fac parte din nici una din ele...nici din cea in care castig 1000 euro pe luna si nici din cea de 30 de ani.

Dar asa, obiectiv, mi se pare o viata extraordinara. Adica chiar mi-as dori sa traiesc intr-o tara smechera din Occident si sa traiesc indeajuns incat sa nu dorm in strada si sa mai am destui bani si pentru distractie. Despre asta e filmul asta...despre viata celor proaspat trecuti in deceniul 3 al vietii lor si traiesc ca sa iubeasca si nu pentru bani. Tot obiectiv mi s-a parut ca scenariul o taraie cumplit iar actingul lasa de dorit. Nici film interesant nu pot spune ca a fost, multe nu s-au intamplat si mi-a dat impresia ca e o telenovela italiana mai scumpisoara in care protagonsitul e un actor si nu actrita. Dragoste multa din mai multe surse...si nu e decat un gigolo profesor doctor in matematica, eha...

But anyway...mi-a dat senzatia ca mi-am pierdut vreo doua ca pentru un film romantic s-a terminat previzibil. Dar cine esti, poate ramane un film istoric ce prezinta o generatie care nu o sa mai existe sau tocmai pentru ca o sa existe o sa devina un clasic desi as fi dorit sa fie mai bun per general. Memorabil nu e, in orice caz.


6.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu